pátek 5. dubna 2013

Jednoduchý hrnkový perník

 
 Ahojky všem, jsem tu s dalším receptem na pečení :-). Perník je jednoduchý a rychlý. Recept jsem našla u mamky v kuchařce, ale já si ho upravila podle sebe. A jak to všechno dopadlo se můžete podívat sami.
 
Ingredience:
 
1,5 hrnek cukru
 
1/3 hrnku oleje
 
1 kypřící prášek do perníku
 
1 hrnek mléka
 
3 vejce
 
2 hrnky polohrubé mouky
 
2-3 lžíce kakaa
 
Podle chuti- med, rozinky, kokos, rum, ořechy.
 
 
 
 
Postup:
 
Vezmeme si velkou mísu do ní smícháme všechny sypké ingredience.
 




Následně do sypkých ingrediencí přidáme ostatní. Já nejdřív dávám vajíčka, mléko, olej. A vše pracně smícháme.




Vymažeme si pekáč olejem a vysypeme polohrubou moukou. A nalijeme těsto.

 

 
 


A dáme do trouby na 30 minut při 180°.  Až perník vychladne pomažeme ho čokoládou na vaření, kterou si rozpustíme ve vodní lázni. Až čokoláda ztvrdne můžeme podávat.




Přeji dobrou chuť. Pokud recept vyzkoušíte dejte vědět jaký byl :-).

Krásný den přeje Kyrkys :-))



15 komentářů:

  1. Toto je o líčení blog nebo o pečení a ještě ke všemu to neumíš!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikde není napsáno, že je to blog o líčení. Navíc tě nikdo nenutí se na můj blog dívat. A já si myslím, že péct umím.

      Vymazat
    2. Hloupý anonyme, proč by to měl být blog jen o líčení? A péct umí výborně!!!

      Vymazat
  2. Mňam mňam, krása!:o) Já dělávám bez čokolády a bez šlehačky:o)

    OdpovědětVymazat
  3. to anonymní: kde je psáno že to nutně musí být blog o líčení??? je to "svět podle kyrkys" a tohle do jejího života evidentně patří. a jestli umí nebo neumí asi těžko posoudíš zrovna ty

    OdpovědětVymazat
  4. si tam dávej klído co chceš. Ale to pečení teda neumíš sory!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Umím já si věřím, že ano :-)) Jako Anonym je každý chytrý :D

      Vymazat
    2. tady si zas někdo asi hraje na chytrého:D přes anonym to vždycky jde :D

      Vymazat
  5. tak to bych snad zvládla ukuchtit i já:D a vypadá to chutně, mnam mnam

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky, zkoušela jsem to doma upéct, stejně jako tvůj první recept, a je to opět výborné!!! Ještě vyzkouším tvou pizzu. Super recepty! A z hloupých anomymů si nic nedělej! Papa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, jsem moc ráda, že ti chutná. Pizza je také výborná. Nic si z toho nedělám.

      Vymazat