sobota 23. března 2013

Šampony na vlasy

 Ahojky všem, mám tu další recenzi, která se bude týkat šamponů na vlasy. Já mám vlasy normální, ale bohužel mne trápí suchá pokožka hlavy. Recenze se bude týkat 3 šamponů, které používám.






 
 














Šampon je proti lupům s učinou látkou Octopirox. Je určený pro všechny typy vlasů. Má se nechat působit jednu až dvě minuty. Je bez silikonů. Voní jako chemický šampon, ale mne voní. A opravdu obsahuje Aloe Vera gel.  Musím říct, že mne pomohl na suchou pokožku hlavy a na lupy. Krásně mi suchou pokožku hlavy zklidnil. Hlava mi tolik nesvědila. Jsem s ním spokojená už mám 3 balení. A cena je okolo 50,- Kč.


Balea Oil Repair:




















Regenerační šampon s arganovým olejem pro suché a roztřepené vlasy. Je bez silikonů. Ve složení má arganový olej. Ze šamponu mám smíšené pocity. Když šampon používám jen tenhle a nestřídám ho s jiným šamponem, tak mi po něm svědí pokožka hlavy a začínají mi lupy. Ale pokud ho střídám, tak mi vyhovuje. Hezky voní.  Už si ho nekoupím. Cena okolo 50,- Kč.


Elseve Color-Vive:






 











Elseve je určený na barvené a melírované vlasy. Jsem s ním spokojená. Krásně voní, vlasy jsou po použití jemné a hebké to způsobují silikony, které šampon obsahuje. Kdo má hodně jemné vlasy, tak bych ho nedoporučila. A kdo má vlasy normální a suché, tak mu bude vyhovovat. Voní hezky a klidně si ho koupím znovu. Cena okolo 80,- Kč.

Jaké používáte šampony Vy?

Krásný den přeje Kyrkys :-))

 

5 komentářů:

  1. Ten od baley je úžasný také jsem ho měla, ale teď mám od syossu :)) moc pěkný blog!:))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě Syoss moc nevyhovoval :-) Děkuji moc. Moc mě to těší, že se někomu líbí můj blog :-))

      Vymazat
  2. Ahoj Klárka chcem sa ťa opýtať či máš aj skúsenosť s ďalšími šampónmi Cien ako je repair and care alebo ten zelený.Zvažujem že si kúpim ten ružový repair and care lebo mám veľmi poškodené vlasy alebo ten proti lupinám :) a tiež mi tento modrý odporučila aj kamoška :)A teraz bude aj wellness týždeň v Lidli a majú ho tam za 79centov :) okolo 28 korún .A prosím ťa máš nejakú skúsenosť so sprcháčmi od Cienu dnes jak som bol v Lidli tak som skúsil ovoňať a veľmi pekne voňal taký s tropickým ovocím :). Máš krásny blog.Pekný zbytok víkendu ti prajem :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj kočko, já jsem zkoušela už všechny šampony Cien. Modrý proti lupům je můj favorit, jelikož mám potíže se suchou pokožkou hlavy. Pokud máš poškozené vlasy bude ti vyhovovat ten repair :-)). Jinak já kosmetiku Cien miluji, mám od nich intimní gel, sprchový gel, kondicionér a se vším veliká spokojenost. Tobě též přeji krásný víkend :-)) Moc děkuji za chválu. Velmi mě to potěšilo.

      Vymazat
  3. ahoj, strašně ráda tě sleduji, máš parádní názory a hodně zkušeností tak se tě chci zeptat. Já mám strašně mastnou pleť a vlasy. Vůbec už nevím co mám dělat. Musím si každý den umývat vlasy, protože je mám ráno vždy mastný. Prosím moc o pomoc děkuji Veronika

    OdpovědětVymazat