neděle 31. března 2013

Milované produkty- Únor, Březen 2013

Ahoj krásky, dnes bych Vám ráda představila moje oblíbené produkty. A jaké to jsou? 
 
 
Dekorativní kosmetika:
 


Řasenka Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic- můžete se těšit na recenzi řasenky. Jsem s ní spokojená. Ale více o ní řeknu v recenzi.
 
 
Dermacol tónovací krém- Pro mě je to nejlepší tónovací krém. Určitě ten kdo potřebuje velké krytí, tak bych mu ho nedoporučila. Ale člověk co nemá problém s pletí si myslím, že mu stačit bude. Určitě se vyrovná všem BB z drogérie.
 
 
Dermacol kompaktní pudr s reliéfem krajky- Pudr je levný, krásně lehký a dlouho na tváři vydrží. Používám na přepudrování celé pleti.
 
 
Maybelline Color Tattoo- Ano! Já jsem podlehla :D. Pod stíny používám bázi, proto mi vydrží celý den. Jsou máslovité konzistence a tak se musejí nechat zaschnout. Když nestíhám dám na víčko jen tenhle stín, řasenku, lesk, tvářenku a jdu. Pro mě super a určitě si pořídím další.
 
 
ELF Studio Stipple brush- Je to můj první štětec na make-up a jsem s ním spokojená. Je hebký a cena je také super!

 
 
Pečující kosmetika:
 


Nivea Body Milk- Mléko je určené na suchou pokožku. Je hutné, ale krásně mi pokožku vyživý. Hezky voní a pokožka je po něm hebká jako dětská prdelka :D.


Garnier krém na ruce- Recenzi najdete na blogu v historii.


Nivea krém- Úplná klasika. Mažu s ním cokoliv.


Zinková mast- Recenzi najdete na blogu v historii.



Jaké jsou Vaše oblíbenci?
Krásný den přeje Kyrkys.

Žádné komentáře:

Okomentovat