sobota 23. března 2013

Co mi včera udělalo radost?

 
Ahoj světe, dnes bych se chtěla s tebou podělit o tom, co mi udělalo včera radost :-). Včera jsem byla na brigádě u nejmenované firmy, kde se cítím jako doma. A na co jsem narazila? Na tenhle nádherný výtvor z papíru. Muselo to dát práci a taky hodně nervů :D Musela jsem výtvor hned vyfotit a ukázat Vám tenhle krásný výtvor. Jako koníček to má maminka mé kamarádky Janičky :-).
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Máte někdo podobné zájmy?
 
 Když jsem přišla z brigády, našla jsem doma tenhle krásný balíček od Dermacolu za účast v soutěži. Zúčastnila jsem se soutěže- Líčení na ples na jejich FB stránkách. Prostě mi to udělalo radost i přesto, že jsem nevyhrála.  Dermacol poslal všem zúčastněným balíček, což oceňuji. Navíc mi padl balíček do noty, když mi přišla tužka na obočí a tužka na oči. Balíček mi přišel v klasické obálce. Určitě po odzkoušení udělám na produkty od Dermacolu recenzi.
 
                                                                                                                                                                                                  Tužka na obočí v odstínu 2. Tužka na oči v odstínu 5. Už jsem obě tužky zkoušela a tahle to dopadlo. Moc se mi líbí fialová tužka na oči. A tužka na obočí  hezky zvýraznila obočí. Uvidíme jak obstojí. A poslední fotka je plná vzorků.

 
 
 
 
Máte s tužky na obočí nebo na oči od Dermacolu zkušenost?

Krásný den přeje Kyrkys :-))
 
 






 

Žádné komentáře:

Okomentovat